.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معضل بیکاری در ساری امسال ریشه کن می شود

فرماندار ساری از اتمام ریشه کنی معضل بیکاری تا پایان سال جاری در شهرستان خبر داد. 

منصور علی زارعی بعد از ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری اظهار داشت: بزرگترین کاری که باید در سال جدید انجام شود، تلاش برای ایجاد اشتغال و ریشه کنی بیکاری است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در بخش فعالیتهای عمرانی مرکز استان، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان ساری بوده که برنامه ریزی برای ساخت پروژه های جدید نیز در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه توسعه شهرستان منوط به تقویت زیرساختهای توسعه ای در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری است، بیان کرد: دولت در این سالها حمایتهای فراوانی برای تقویت این زیرساختها در مرکز استان کرده است.

زارعی با بیان اینکه میزان پروژه های عمرانی دولتهای قبلی برای مرکز استان به پنج میلیارد تومان هم نرسیده بود، یادآور شد: هم اکنون چندین برابر این اعتبارات، در بخش های عمرانی و زیرساختی ساری پروژه در حال اجرایی شدن است.

آغاز عملیات تجهیز کارگاه پالایشگاه نفت ساری

فرماندار مرکز استان از پیگیری شورای اداری شهرستان ساری برای ساخت کارخانه سایپا در مرکز استان خبر داد و گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت پالایشگاه نفت ساری تا 15 اردیبهشت ماه امسال آغاز می شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت کشت و کار برنج در سطح شهرستان از اداره جهاد کشاورزی ساری خواست تا با کمک بخشداران و شرکت نقت ساری، سوخت مورد نیاز موتورهای کشاورزی را به موقع تامین کنند.

زارعی در پایان با بیان اینکه چند پروژه بزرگ گردشگری در آینده در مرکز استان افتتاح خواهد شد، گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان ساری پایین است.

شهرستان ساری مرکز مازندران بالغ بر 500 هزار نفر جمعیت دارد.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1390
حرف مفت زیاد زده میشه
نا شناس 28 فروردين 1390
انتخاباتی حرف نزن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.